Tog ut mig en aning för mycket

Skrivet: 2011-10-08 | 16:39:38

(Tja! Vet att jag ser inklistrad ut, och vet ni vad? Det är jag ;D)
Hemkommen från dansen nu. Det va ett tufft pass idag, överdrivet jobbiga mag-och lårövningar, jag mådde illa. Sen körde jag stenhårt på själva koreografin. Men det va bara första lektionen. Jag har ju tvååå danslektioner precis efter varandra. Jag började må illa under andra timmen, inte jättemkt, men det vart lite obehagligt, sen tog jag det så lungt jag kunde resten av den timmen.
Men seriöst.. Jag har varit duktig idag! Visst tycker ni det med?
Havregrynsgröt till frukost ocksåå!
Redigering och modell: Jag (Josefine Hellgren)
Foto: Rebecka Hansson


2011-10-08 | 16:53:11

Sv: Awesome!



Cool bild igen btw! Haha! ^u^

2011-10-09 | 09:34:27

Ja, jätteduktigt :) Jag skulle nog inte orka med två danspass på raken, å andra sidan så är det så himla skönt när man är riktigt, riktigt, trött efter att ha tränat hårt ibland och endorfinerna bara rusa omkring i kroppen! Eller vad tycker du?



/Elizabeth

2011-10-09 | 23:08:24

Jag hade också behövt träna ;) Men det får väl bli nån gång i framtiden. Hoppas allt ä bra!

2011-10-12 | 21:04:28

Bra blogg och fina bilder! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: