Klassfotografering

Skrivet: 2011-09-30 | 22:33:00

Idag hade vi fotografering i skolan, inte som lektion den här gången, utan ni vet den gamla hederliga skolfotograferingen. Jag vettefan om porträttfotot vart nå bra, på själva klassbilden blev jag nog hyffsad tror jag! Fick ju se en liten glimt :p
Så här såg jag ut iaf! En tröja och ett par svarta jeans från H&M och ett halsband jag tillverkade själv på morgonen :p
Anmärkning 1. Jag är inte så tjock som jag ser ut på bilden i mitten, tröjan och vinkeln gör att det ser ut att jag lagt på mig 15 kilo, men det fattar ni va? :)
Anmärkning 2. Jag vet att inzoomningen på halsbandet vart otroligt pixligt, men sånt får ni stå ut med, inga klagande kommentarer nu! :D
Anmärkning 3. Hade det funnits en gilla-knapp på första bilden hade alla tryckt på den, visst? :D


jadu
2011-10-03 | 14:17:46

Fan vad snygg du är :D Man smälter ju av dig <3

susanne
2011-10-12 | 19:11:05

skitfräck blogg, coola bilder och animationer :D blir att följa dig i fortsättningen :D

2011-10-12 | 19:43:26

Vilken fin tröja! matchar ditt hår sådär jättefint! :)

Vart har du köpt den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: