Osugen, opigg och omotiverad...

Skrivet: 2011-09-04 | 16:45:23


Här sitter jag igen, framför datorn! Känns nästan som om det va en vecka sen. Men nej nej! Faktiskt bara tre dagar sedan! Humöret svänger på fortfarande. Men det börjar bli bättre nu. Är bara trött och pallar ingenting helt enkelt :)
Imorgon därimot är jag otroligt sugen på att gå till skolan! För gissa vad??? Jag ska få en mac!! :D Jag kommer vara otroligt pigg på morgonen och typ vänta på att få åka till skolan! En mac kommer göra mig så otroligt motiverad i skolan! Värsta lyckoruset det här ju!! :D
Om det blir en macbook air eller pro vet jag inte än! Imorgon imorgon imorgon!!! Gaaaah! :D


Nicolai
2011-09-04 | 20:06:18

Nice! :) förmodligen blir det en vanlig macbook 13", en sån fick jag iaf :D skitnice :) tror dem flesta skolorna brukar få såna om man får mac, men pro skulle ju såklart vara bättre :P

2011-09-07 | 21:28:04

hejhej du ville att jag skulle kolla din blogg !

jätte fin !! mycket fina bilder



om du vill kan vi göra ett litet länk byte !

ha det bäst

cici'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: