Det blir liksom nära ibland

Skrivet: 2012-04-14 | 16:31:49

-Natten till lördagen den 14e.
Imorse när jag vaknade var grannens tak helt vitt. Sen kom jag på mig själv med att jag faktiskt lyckades somna inatt. Det var ett rent helvette nämligen...
Jag har ju haft ont i ryggen, fått ryggskott, men det hade gått över och jag hade bara känt av lite. Men i natt skulle jag bara vända lite på mig och *knak* sa det och jag var tillbaka på ruta ett igen!
Men det slutar inte där, nejnej! Jag har dessutom fått en hemsk hosta... Och jag kan lova er att hosta och ryggskott samtidigt är ingenting som är roligt, inte ens en gnutta. För varje gång jag hostar så hygger det till i ryggen. Jag låg på golvet med bena upp på sängen i mitt rum och med täcke och kuddar och hela köret i ca 1 timme. Det hjälpte inte mycket tyvärr.. Varje gång jag hostade blev ryggen bara värre. Hade det varit natten till fredagen den 13e hade jag kunnat skylla på det. Fast nu var den dan liksom över....
Nikon D7000 + 50mm f1.4



2012-04-23 | 10:46:47

Fin blogg! Har klickat runt och kikat lite och du är verkligen duktig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: