Dagen före dagen D

Skrivet: 2012-08-22 | 19:08:00

-Året som "Knoplund". 
Jag älskar att hjälpa till på lägret, jag sträcker upp handen fort som tusan när nåt ska göras. Bara första dan, dvs innan deltagarna kom så hjälpte jag till med att sätta upp "Ägnö Seglarläger"-banderollen, jag skruvade loss skruvar från en av nybörjarbåtarna och skruvade dit dom igen (inte det lättaste kan jag säga), jag hämtade vatten och visade hur man högg ved. Och det var bara första dagen! Tänk vad mycket jag hjälpte till med under det här årets läger. Nästa år blir jag ledare... Can´t wait! 
 


Nicolai
2012-08-22 | 23:00:01

Det kommer arbetshelger innan också ;) Haha, längtar typ också redan efter nästa läger :P

Svar: Jaa, joo jag vet! Men det är inte riktigt samma som själva lägret :)Det gör nog alla ;)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: