En torsdag

Skrivet: 2012-08-30 | 16:43:00

-Bild från gårdagens besök till Hågelby.
Om ett tag kilar jag iväg mot stan för att träffa Becka. Fika och snacka lite! Just vad jag behöver. :)
Dagen har väl egentligen inte gett så mycket. Vi skulle göra klart en affisch som jag redan var klar med, leta fakta om olika tidningar och arbeta med bilderna från igår. En bok fick vi också.
Jag gick runt och tittade på mina klasskamraters foton idag när jag inte hade något att göra. Jag tycker det är så himla roligt! Vi fick en plats att vara på (en jäkligt stor plats men ändå), en uppgift och alla hade tagit helt olika foton, ingen var nog riktigt som den andras. Jag tycker att det är så kul att se! Och jag fullkomligen älskar att se hur alla utvecklas också, från att knappt veta vad slutartid och bländare är till att faktiskt kunna leka med tekniker med hjälp av dom. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: