Sweet like an angel or evil like the devil

Skrivet: 2012-08-26 | 23:23:00

-Det här kan inte bli mer jag. 
Jag är snäll mot alla människor, jag vill alla väl. Ännu mindre vill jag skada någon. Jag ler mot människor som går förbi mig. Kanske ler dom tillbaka? Jag ger alla människor en chans. Men sumpar dom den chansen eller om någon gör illa mina vänner, gör illa djur, eller om någon mobbar en annan människa... då blir jag pissed off. Man provocerar inte mig. 
Jag blir glad när andra är glada, och på mindre bra humör när dom är arga. Humör smittar av sig på mig. Så tänk på vad ni gör mot andra i er omgivning. Tänk vad glada folk skulle bli om dom fick ett leende från dig. Tänk på vad ni säger, vissa saker kan såra mer än ni tror... 
Gyllene regeln och mitt motto. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: