Tre nyanser av brunt

Skrivet: 2012-08-23 | 18:28:00

-Haha! Jaa.. alla blir vi olika bruna!
Dagen hade kunnat vara bättre. Det började väl med att jag verkligen inte kunde sova inatt, hur jag än försökte, jag gjorde allt och ingenting för att slappna av och somna. Men olyckligtvis slutade det med att jag somnade vi 3 och gick upp 3,5 timme senare. 
Väl i skolan sen fick vi reda på att vi inte skulle ha någon foto på heela höstterminen. Hade satt en pistol mot huvet och tryckt av om jag varit en seriefigur som börjar leva sen igen. 
Tro nu inte att det slutar där, nejnej! 
Vi skulle göra en affisch, och för att göra en lång historia kort: datorn stängdes av, jag hade inte sparat och allt var puts väck när den kom igång igen. Jag var nästan klar!! Och så bara... njööö. 
Hej huvudvärken är du här och hälsar på igen? Trevligt. 
För en timme seb så började det ösregna och inte lite heller! Jag sprang fort som tusan för att hämta kameran, fotade lite snabbt utanför dörren. La ifrån mig kameran för att springa upp på rummet där mitt fönster var öppet för att stänga det. Halkar med en duns på rumpan. Äsch, inte så farligt tänkte jag! Jag har fortfarande ont i nacken..
Hej då otursdag. Gå och bajsa på dig eller nåt. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: