Ett gott skratt

Skrivet: 2012-12-19 | 12:11:00

-Jag struntar i om bilderna är i oskärpa eller att jag ser helt tokig ut, dom är fina ändå! 
Ännu fler tidsinställda inlägg, det är så jag kör! Känner mig bloggsugen, skriver massa inlägg, och sätter olika datum på dom. Bra för mig, bra för er. Lite win win sådär. Bra va? Sen att jag inte har nåt att skriva om är en annan sak. Inget att skriva om typ alls... nope, verkligen ingenting! Tjingeling! 
 


2012-12-19 | 17:58:32

härliga bilder!

Hur ska du fira jul i år då? :)


Svar: Haha, åh tack! :D Hemma hos mormor som varje år :) Du då?
Kram!
Josefine Hellgren

2012-12-19 | 18:52:16

sv; Men så mysigt ^^ ska nog göra samma sak jag med :]

Svar: Ja, lite traditioner har ingen dött av ;) Vad härligt! har du önskat dig nåt speciellt? :D Antar att det står med lite kameraprylar på önskelistan? ;)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: