Fotografisktljud besöker Grönalund

Skrivet: 2012-12-19 | 20:13:11

-En sommar, en höst, och en halv vinter tog det innan det blev klart.
Nu är den äntligen klar! 2012s fotografiskt ljud. Vi fotoelever fotade inne på grönan när det var stängt och helt tomt. Sedan åkte ljudeleverna dit för att samla in ljud, utan att veta vad vi fotat. HÄR är resultatet! 
Jag hade förväntat mig skratt till min bild skrattkammeran, men jag vet inte, gillar faktiskt att man bara hör steg... vad tycker ni? 
Igår var det alltså release för det hela, inte många kom, men jag var såklart där och mumsade i mig salta pinnar och klickade mig igenom alla attraktioner på grönan. Tänk va duktiga vänner jag har! :D 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: