Plugga in i det sista

Skrivet: 2012-12-16 | 22:33:00

-I 12 timmar satt vi och pluggade. Eller ja, mer eller mindre! 
Det värsta jag vet är att plugga, ännu mer att plugga ensam, och ännu mer om det är något jag är totalt ointresserad av. Men nu var jag hemma hos Tilde igår och nötade in information till förarintyget. Dagen innan satt vi, och många timmar blev det. Jag förstod att det var onödigt, men jag var bara tvungen att försöka nöta in förkortningar på bottnar i Tildes hjärna. Tro mig, hon glömmer aldrig någonsin vad sk, gs, kr osv. står för! 
Vi lärde oss lite morsekoder också. Det var kul. Nu kan vi prata hemlisar med varandra! .... . .--- .... . .---! 
 
 


Nicolai
2012-12-16 | 23:37:23

..-. . - - / -. .. -.-. . / -- . -.. / -- --- .-. ... . :D

Svar: sjukt nice med morse, ja!! :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: