Saknar redan

Skrivet: 2012-12-23 | 14:33:00

-Xenter där i bakgrunden. Världens finaste skola. 
Hur kan man inte sakna våra estetämnen? Jag hade velat ha dom varje dag! Sitta i photoshop, exprimentera i mörkerrummet, fota i studion, vara kreativ till tusen heela tiden! Det blir inte bättre än så! Per berättade att dom köpt in sprillans nya kameror. Fullformat till och med!!! Tror att det var Nikon D700 och Nikon D800. Och det bästa är att vi ska ha foto på schemat nästa termin!!!! Jag är så glad att jag håller på att dö! På riktigt alltså! Nyp mig någon! Jag tror jag drömmer! Ber också så varmt om ursäkt för alla utropstecken. Men jag är glad! Okej!? 
Nu ska jag träffa min bästa vän och köpa ett par ramar i skärholmen. Hej svejs! 


2012-12-26 | 15:20:13

Hej, har just nu en frågestund på min blogg och skulle bli väldigt glad om du skulle ställa några frågor :)

Länk: http://pontusgranlund.blogg.se/2012/december/fragestund.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: