Romme med mina Ägnö-vänner!

Skrivet: 2012-02-20 | 14:18:24

-Med på resan var Elin (uppe till vänster), Neli (nere till vänster), Emil, Anton, Fia, Erik och så jag såklart!
Gårdagen var utan tvekan helt fantastisk! Jag var en färgbomb med mina rosa termobyxor, min gröna jacka, mina lånade orangea pjäxor och skidor (tack emils syster för lånet!), mina lila vantar, min blåa halsduk och med mina regnbågsfärgade skidglasögon!! Jag hade inte kameran med mig, laddaren ligger hemma hos Katarina och jag kände att det kanske var bäst så, det hade känts dumt om jag hade vurpat och tappat kameran.. Men åååh vad jag ville fota heeeela tiden! Det vackra landskapet och mina vackra kompisar!!
Vi käkade pannkakor alla 7, åkte massor med skidor (såklart?), hade störtloppstävlingar, och på vägen hem förhörde jag Neli på sin tyskaläxa och jag kommer fortfarande ihåg att "till en början" heter "angfangs"... det sitter liksom klistrat nu, haha!


2012-02-20 | 18:02:15

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: