Fairytail

Skrivet: 2012-01-14 | 16:08:28

-Du vet att du inte tränat på ett tag när du praktiskt taget är död efter första uppvärminingslåten.
Gårdagen, dvs igår, alltså i fredags, dagen innan den här dagen så va jag ledig från skolan, och ändå vaknade jag klockan 7. Är inte jag väldigt grym? Joo, mm, bra. Jag satt och pluggade lite och tog det lugnt i ett bad tiddigt på eftermiddagen.
Idag vaknade också vid sju, men gick inte upp ur sängen förrän vid 10. Gjorde mig i ordning inför årets första, och min sista "årets första" danslektion. Nu är jag hemma igen, jag har fortfarande ont i halsen, huvet känns konstigt och jag har ett tryck över bröstet. Det märks att jag inte tränat på ett tag. Men det fanns en massa positivt utöver det jobbiga; jag fick träffa kompisarna igen och jag fick inte reda på två dansen som vi skulle dansa till utan TRE! Nu är det bara en dans som jag inte vet om..
Så här ser det ut den här terminen (Min sista)(Namnen är namn på mina lärare):
Frida: Dockor och Narnia
Stina: Avatar
Sara: ?? och Finalen
5 danser alltså! Narnia kommer vara med i andra aktern, dvs "tema-aktern". Terminens tema är Sagor!
Foto: Madeleine Hellgren




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: