Hälsningar från sjuklingen

Skrivet: 2012-01-19 | 18:37:53


-Hej friskisar, sjuklingen här.
"Så det är därför hon inte skrivit nåt på flera dar!" helt rätt. Jag har mått riktigt uselt:
Jag gick till skolan i måndag, mådde helt okej och va sugen på fotodag. Jag kände mig trött under förmiddagen, och mot slutet av dagen när vi höll på med negativen mådde jag fruktansvärt dåligt. Jag fattade direkt att jag hade feber, ont i huvudet hade jag och halsen värkte. Det va olidligt att vänta tills lektionen var slut, men jag höll ut. Det ska tilläggas att jag dessutom hade en fruktansvärd träningsvärk. Feber och träningsvärk funkar inte så bra ihop... När jag klev av bussen vid min hållplats så grät jag. Framför mig väntade en oändlig uppförsbacke och jag gick så sakta att en myra hade ansetts som snabb jämfört med mig. När jag kom hem så va jag helt jävla borta. Minns inte så mycket mer från den dagen.
Vaknade nästa morgon med 38,6 graders feber och med en fruktansvärd smärta i nacken. Jag vet fortfarande inte vad jag hade. Mamma trodde hjärnhinneinflamation, och pappa trodde på influensa. Jag måste säga att det gick över förvånadsvärt snabbt! Så jag gissar nog på en lättare influensa..
Jag har fortfarande lite ont i nacken, är hes, har lite huvudvärk och lite ont i halsen, dessutom är lymfkörtlarna i halsen fortfarande lite svullna och ömma. Men imorgon ska jag fanmig gå till skolan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: