Huddinge kyrka

Skrivet: 2012-01-30 | 20:34:44

-På en huddinge-promenad med Karolin och Kamilla.
Uppdatering igen, woow. Jag har nästan inte lagt en tanke på att uppdatera, knappt nån som lämnar spår ändå på kommentarssidan. Förövrigt så snorar, nyser och hostar jag hela tiden... för er som är intresserade.
Och jag har inte fått mycket fotat. Jag har ingen inspiration alls. Och när jag är i skolan på fotolektionerna vill jag nästan gråta för att tumba är så oinspirerande just nu. När vi skulle använda stor och liten bländare (liten bländare på bilderna ovan. dvs högt bländartal) så åkte jag, kamilla och karolin till huddinge istället för att fota lite djur och kyrkan osv.


anonymous
2012-01-30 | 20:47:04

kom till skolan för fan! Vi saknar dig <3

2012-01-30 | 21:09:47

Fina bilder! :)



När kommer det mera photoshop tips? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: