Winterland

Skrivet: 2012-01-08 | 16:12:47

-Vaknar upp på nyårsdagen, tittar ut genom fönstret och det är vitt ute.
På tal om vaknar, jag vaknade kvart i 4. Skit också. Skolan börjar på tisdag, jag är nervös, såklart. Men det ska nog ordna sig. :)
Här hemma är det verkligen tid för renovering, alla våra valv har tagits bort och det ska bli fyrkantiga ingångar nu bara. Det ska målas om och göras om där jag sitter nu, dvs i arbetsrummet. Jag har föreslagit Eco Hype, en ljusgrön, varm färg. Tror det skulle vara snyggt härinne! Och måla skrivbordet svart. I klädkammaren ska vi också renovera. Där har vi köpt en lavender färg, skitfin! Kan ju tala om att det just nu är väldigt oranget där inne. Inte bara väggarna, till och med taket är oranget!!! :) Jag satte ner foten och sa att nu ska vi fan inte ha nåt vitt eller beiget mer i vårt hus. Eller aa, förrutom taket i klädkammaren då.
Nu är det kolsvart ute, ser aldrig solen. Har snön smält bort? Nån som vet?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: