Långpromenad och bröllopsdag

Skrivet: 2012-07-18 | 12:26:00

-Vad som började som en chilldag blev till en gådag och slutade i firande av Mia (min moster) och Arnauds bröllopsdag.
Efter att kusinerna tagit ett dopp i poolen gick vi och hälsade på grannarna, några getter. Så söta!
Sen bestämde sig jag, Mia och mamma för att gå på lite powerwalk. Vi hamnade i en oändlig skog, och tillslut var det inge kul att gå powerwalk längre när det var lerpölar överallt. När vi tillsist kom ut så träffade vi på en ko som låg ner med huvet men stod på bakbenen (!?!?) är detta vanligt? Såg lite smått lustigt ut. 
Vi kom senare till en jättesöt liten by, och vi var bara tvugna att gå runt och kika lite. Efter en lång backe såg vi bara åkrar så långt ögat kunde nå. Jag funderade starkt på om vi någonsin skulle komma hem! 
Så efter ett tag ser vi några komma springande på den spikraka kilometer långa vägen och då är det inga midre än Pappa och Arnaud som kommit ikapp oss. 
När vi hade några kilometer kvar hem så hade jag ingen energi kvar alls längre, men då kommer Kim och Dane för att hämta upp oss. Praise the lord!!! 
Sen skulle vi fixa och i ordning. Min kära moster och hennes man firade nämligen 13 år som gifta, och det skulle ju såklart firas med nyköpt champagne och god mat. 


2012-07-21 | 14:31:33

fin bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: