Genrep

Skrivet: 2012-05-12 | 09:54:57

-Hemlisar!!! Vi har så mycket olika spännande kläder att det vore dumt att visa dom här redan nu. Kom och kolla!! :D
Igår var det genrep inför dansuppvisningen. Totalt har jag 7 danser. Det är stressigt... lovar! Jag kommer ihåg när man hade två danser och satt utanför aulan och fick vänta i evigheter. Man satt och spelade kort och åt lite mat som man hade med sig då och då. Sånt hinner jag inte nu! Och jag kommer ihåg hur man såg upp på dom stora tjejerna som hade så grymma danser och gick i dom bästa grupperna, och nu är jag själv där!
Det här kanske blir min sista termin, jag hoppas ju att jag kommer in nästa år, men vem vet?
NU KÖÖÖÖÖÖR VIIIII!
Mina danser:
-När du sover
-Avatar
-Dirty Dancing
-Narnia
-Corpse Bride
-Sagoavslutning-Never ending Story
-Final-We are Family



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: