Lördagen avklarad

Skrivet: 2012-05-12 | 22:17:44


-Jag är död. Jag har blåmärken överallt. Jag har ont överallt. Och ändå har jag bara dansat lite.
Det gick väl hyffsat idag. Det var samling flera timmar innan det började för att vi skulle hinna träna det sista och få diplom för att vi gått ut danslinje B.
Första föreställningen är det alltid massa fel i. Så det var nästan inget konstigt att jag fick blackout på Never Ending Story. Men annars va det kul! Jag ser fram emot imorgon. Då måste allt sitta, annars blir jag sur på mig själv!
Sista chansen att se oss och våra awesome danser imorgon klockan 13.00 och 15.30 i huddinge aulan. Det blir mycket folk så kom tidigt!
Dags att sussa och samla krafter. Nattinatti!


Bella
2012-05-15 | 18:41:45

Hej! Hur många gånger sökte du till danslinjen innan du kom in? Ha det bra! Du e jättebra på att fota :) kram till dig!

2012-05-17 | 16:02:43

Nu är jag på banan igen, hoppas jag. Tog en liten bloggpaus ett tag men nu känner jag mig mer sugen på att blogga än någonsin. Nu kan du/ni se fram i mot en sprängd fylld blogg med bilder och annat skoj! :D



så häng med vet'ja

2012-05-19 | 18:05:02

Du fotar riktigt bra,men jag undrar en sak. Har du någonsin beställt något från ziinga.com ? Tänkte beställa något därifrån, men det kanske inte är så säkert? :/

HJÄLP TACK!<3

Frida Wetterberg
2012-05-23 | 17:43:59

Tjena tjejen!

Var inne på blogg.se och såg länken till din blogg, gud vad duktig du är!! kul att få lite uppdatering om vad du håller på med nu för tiden ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: