Fars dag

Skrivet: 2012-11-11 | 18:17:00

 
-Grattis på fars dag pappa! 
Jag har haft så fullt upp med så mycket på senaste tiden att jag inte hunnit köpa en present till min pappa. Idag kommer jag inte vara hemma på hela dagen nästan... Först var jag på skärgårdsskepparkursen i 4 timmar. Nu är jag hemma en liten stund men ska snart åka till dansen. Kommer hem klockan 9 precis då pappa ska iväg. Men jag har en jättebra idé! Jag vet vad jag ska köpa, personligt såklart... Så får han den när han kommer hem. Jag är så finurlig ibland! :D 
Ååh, ja vet att bilden på mig är extremt osmickrande. Men det är från min 18årsdag och pappa håller i min favorittårta som han alltid gör på födelsedagar. Så den får vara med ändå :)


2012-11-13 | 18:05:13

Var med och tävla i veckansblogg och få chansen att vinna en bildlänk i menyn. ( http://kompakt.blogg.se/2012/november/bli-veckans-blogg-2.html )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: