Fina, vackra Elina!

Skrivet: 2012-10-31 | 14:42:11

-Elina är min barndomsvän..
..vi träffades när vi var bebisar, sen träffades vi igen runt 2005 när vi blev grannar med hennes morföräldrar på landet (vad är oddsen??), och sen hittade vi varandra på facebook några år senare, tog en fika och blev goda vänner! 
Nu har hon fått två småsyskon, tvillingar på 9 månader. Ellen och Konrad heter dom. Jag ville hemskt gärna fotografera alla tre, så vi planerade in en syskonfotografering. Det var tänkt att vi skulle vara ute, men pga regn och extrem jäkla kyla så valde vi att vara inomhus. 
Jag vet inte i hur många timmar jag var där, men jag har lärt mig massor verkligen, fått nya erfarenheter och framförallt ett par bilder som Elina och co kommer bli riktigt glada över! :) 
 
Modell: Elina Laumann Gollne
Foto: Josefine Hellgren


Elina
2012-10-31 | 15:47:55

Gumman då :D

Svar: Hihi :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: