Fotoveckan har börjat!

Skrivet: 2012-10-29 | 18:43:00

-Världens bästa mångkampare; Fredrick Ekholm!
Så sant som rubriken säger, min fotovecka har börjat. 4 fotograferingar blir det, 1 är nu avklarad!! Jag fotade Fredde och hans brorsor ute i regn och kyla. Fy så hemskt det var! Men dom var duktiga och stod ut :D 
För ett tag sedan fotade jag Fredde innan hans träning. Fick till några riktigt balla bilder, och det blev precis som jag tänkt mig i huvet. Super nöjd! Den fotograferingen är en av 5 till en skoluppgift. Vi ska ta berättande porträtt på 5 personer, sen ska vi visa bilderna för fotoläraren och då väljer vi tillsammans ut vilken bild som jag ska ställa ut på fotomässan. Hur coolt?! 
 
Modell: Fredrick Ekholm
Fotograf: Josefine Hellgren


Nette
2012-10-29 | 18:59:43

Åh, den vill ju jag med ha...... :)
Jättefin!

Svar: haha, den kan du också få ;) tack! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: