Sitter och gråter till Ägnö-videon

Skrivet: 2012-09-18 | 14:39:34

-Nu har det snart gått två månader sen jag åkte till Ägnö. Två månader...
Utanför fönstret är det höst och bara några dagar till min 18-årsdag. Himlen är grå och bladen börjar tappa sin gröna färg. Kallt är det också, och blött. Då slår man på datorn, går in på youtube, söker på "ägnö the movie". Klickar på filmen och lutar sig tillbaka. Börjar minnas, skrattar åt roliga händelser, ler, njuter, och gråter på slutet. Ägnö seglarläger, vi ses om mindre än ett år! 
Underbara ägnöfolk, jag älskar er från hela mitt hjärta, allihop! 


Nicolai
2012-09-18 | 20:17:04

Ohh ska se om filmen direkt tror jag :P var ett tag sen..

Svar: Bra idé!! :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: