Tjafsmojs, krusiduller, pruttilutter och frissidurer

Skrivet: 2012-09-11 | 17:22:00


-Kollar på pippi såhär efter skolan, nostalgi på en hög nivå. 
Om 11 dagar fyller jag 18. Får lite lust att ta dom där krumilurerna som pippi snackar om. Låt mig aldrig bliva stur ni vet.. Det är ju löjligt vad snabbt tiden går och det finns inget man kan göra för att bromsa ner bara lite, lite. Vad har man för val liksom? 
Nåja, ganska kul kommer det väl bli också, och lite längtar jag väl! :D 


2012-09-15 | 11:39:11

Just nu har jag en dagensblog-tävling och det skulle vara superkul om du var med!

http://nikeolivias.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html#comment

2012-09-16 | 16:00:49

pippi är kul
allt bra idag?
Bloglovinbyte?
kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: