Inför Tumba-showen

Skrivet: 2013-04-24 | 22:37:00

-Bild från dagens fotografering med 4 tjejer från "C-crew". 
Jag fick uppdraget att fota till affischerna som ska göras till våran största dansshow någonsin. Det var mycket strul med att studion var bokad av någon annan från kl. 5, tåg som var inställda och kläder som inte fanns. Men vet ni vad? Allt löste sig ändå! Vill man något så ser man till att det händer och fungerar också. 
Jag hade fått riktlinjer från våran danslärare Saga hur bilderna skulle vara. När vi kände att vi hade de bilder som behövdes så lekte vi lite! Fick många bra bilder kan jag lova!! 
 
Fotograf och redigering: Josefine Hellgren
Modeller: Linnéa Skantz, Terese Dahlgren, Sandra Blomqvist och Ewe Sjöberg


Andreaz
2013-04-25 | 01:30:54

Mycket fint!

Svar: tacktack!
Josefine Hellgren

Andreaz
2013-04-25 | 14:06:18

Kommer showen att filmas?

Svar: jaa, men jag tror inte att den kommer läggas ut nånstans. dom filmar så att vi ska kunna se filmen på efterfesten sen. :)
Josefine Hellgren

Andreaz
2013-04-26 | 17:51:20

Här kommer ett litet "pep talk poem before the show"

Titel: Dance for Heaven

"Live pictures of dancing girls
She points her camera into the sky
and the sky paint a rainbow to
her girls
Hell burns away forever while the
dancing people meet the spring"

Text: Andreaz Hagberg

Svar: Duktigt :) Kommer bli en grym show det här. :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: