Fikadags!

Skrivet: 2013-08-31 | 21:37:00

-Dagboksinlägg 7
"Imorgon åker vi till Sandhamn (jaa, alltså inte den sandhamn, en liten strand bara). Barnens väskor måste packas, våra med. Vi frågade vad dom tyckte att vi skulle ha med, vi gick även igenom hur man lägger till vid en strand. På tal om strand, det var just där vi satt, på den lilla lilla sandstranden en bit från matberget. Några sat det den mycket lustiga björken. Alla samarbetade och tyckte det var kul att planera. Sen. Äntligen. Navigeringsdags! Det var ett långt pass, och dom vart trötta efter ett tag, så vi tog en 5 minuters pause. När jag gick ut ur "partytältet" där vi hade teorin möttes jag av mamma! Hon hade med sig gigantiska körsbär. Så gott att jag döör! Under 5 minuterspausen hann jag även fota och filma när F2orna åkte iväg på långsegling. Snart är det bara nybörjarna kvar på ön... 
Jag och Matilda packade, och packade, och packade. Vi fick höra från alla hörn vilken pressänning vi skulle ha, alla sa olika. Som vanligt. Jag frågade Matilda om det var lugnt om jag tog ett snabb-bad, jag skulle inte hinna innan sandhamn annars. Jag var riktigt äcklig och grisig. Vi blev klara nyss. Sent."


2013-09-01 | 12:56:25

Supermysiga bilder =)

Svar: Tack! Det var mysigt också! :)
Josefine Hellgren

Mormor
2013-09-02 | 11:19:13

Helt fantastiska bilder!

Svar: Tack kära mormor!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: