Första advent med systern min

Skrivet: 2013-12-01 | 22:52:17

-Det var en bra lunch det! 
December. Redan!? Vart sjuttsingen tar tiden vägen? Om en månad står jag där med mitt första självporträtt för året. Om en månad är det 2014 och 2013 kommer aldrig mer tillbaka. Om en månad har jag hunnit köpa julklappar, firat lucia och julafton och nyår. 
Idag jorde vi hemmet lite mer juligt jag och Madde, vi (läs jag) gjorde en fin adventslunch med prinskorvar, potatissallad, pepparkakor, gröt och glögg. På kvällen gick vi och kollade på bio. The hunger games: catching fire fick det bli. Andra gången för mig. Fast det hade jag inget emot, shit vilket bra film det är! Ni måste verkligen kolla! Annars då? Jo, frågestundsvideon är snart klar, och arbetshelgsvideon är färdigklippt. Helt okej start på December! 


2013-12-02 | 15:01:04

Så fina bilder! Ser jätte mysigt ut :)

Svar: Tack snälla! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: