Grilla hamburgare i naturen

Skrivet: 2013-12-17 | 21:22:09

-Utan batteri till kameran i flera dagar försmäktar jag... någonstans... 
I helgen spenderade jag min tid i skatboet (en scoutstuga) och lärde mig allt om ledarskap. Det var extremt lärorikt och jag tror att hela jag förändrades av det. Jag ser nog saker från ett annat perspektiv nu fram över. Till lunch på lördagen fick vi göra egna hamburgare helt själva. Som ett lag. Vi hällde ut hamburgebröden i en av papperskassarna och använde de som handskar när vi blandade kryddorna i färsen och plattade till dem till hamburgare. Vi var duktiga tycker jag! 
 
Beslut till fototävlingen: Jag har bestämt mig för att endast räkna unika ip-adresser. Alla har olika åsikter, men för mig är det detta som känns bäst för mig. 
Det kommer även om någon dag en före och efter bild på mitt hår.... hmm.. vad kan det tänkas vara? 


Elin
2013-12-17 | 21:38:58

Jag vill ha svar på frågestunden! :D

Svar: jaadå elin! Sitter fortfarande med klippet. Det tar sin lilla tid ;)
Josefine Hellgren

Andreaz
2013-12-18 | 10:22:27

Gött med kött:)

Svar: Jepp!
Josefine Hellgren

2013-12-18 | 11:27:15

Åh, skatboet, där hade vi skolläger i femman eller i sexan tror jag. Jättemysigt :)

Svar: Va kul! Det är riktigt fint där! Otroligt läge också :)
Josefine Hellgren

2013-12-18 | 19:38:41

Angående tävlingen, välj med hjärtat. Det är ju din tävling, gör du vad som känns bäst för dig så spelar det faktiskt ingen roll vad andra tycker. Håll bara fast vid att människor är vackra och fortsätt fotografera! God jul :)

Svar: Det där Ida var väldigt bra skrivet! Tack snälla!! Jag släpper aldrig den tanken på att människor är vackra, varenda en!!
God jul!!!
Kram!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: