November på Instagram

Skrivet: 2013-12-01 | 23:58:00

1. Jag och Elin storhandlade inför arbetshelgen I 2. Vi skrev Ägnö på en pumpa under första kvällen, det var ju halloween! 
 
3. Hela gänget jobbade förfullt och vi belönade oss med sällskapsspel I 4. Jag blev ÄNTLIGEN klar med Ägnö-filmen! 
 
5. Madde, jag och pappa åt på Amazon på heron innan bio. I 6. Jag lekte med lampan i mitt rum... igen... 
 
7. Fars dag firades med svampplockning. I 8. Hade en knasig bulle på huvet 
 
9. Ännu knasigare boll, teskedsgumman kallade jag mig. I 10. Karro, Markus och Jessica syns numera på pendeltågen! 
 
11. Jag var arg som ett bi för att tandläkarn gett mig fel tid. I 12. Vi riggade på fotomässan i flera timmar! 
 
13. Vi fick finbesök av kusinen, hennes man och två barn. I 14. De bodde hos oss i några dagar och gav oss mysmornar!
 
15. Söta Saga tyckte om att bli fotad! I 16. Under en promenad från en intervju på skeppsholmen gick vi förbi Nk:s julfönster. 
 
@gossans 


2013-12-02 | 10:44:41

Vad har hänt med fototävlingen?:)

Svar: Jag håller på att välja 10 stycken. Det är svårt kan jag säga!!! :)
Josefine Hellgren

2013-12-02 | 14:03:49

Svar: Tack snälla! Kan inte bli annat än överlycklig av din kommentar. Tack finaste du. Kram! :)

Svar: Jag är bara ärlig! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: