Uppvärmning för kalla hjärtan

Skrivet: 2013-02-13 | 23:10:10

-En liten alla hjärtans dag konsert med musikklassen
Dessa fina människor känner ni nog igen nu... jag har fotat dom ett antal gånger under deras spelningar och jag tröttnar fan aldrig! Dom är så begåvade och snygga hela bunten och bilderna blir alltid kalasfina. Idag värmde de allas hjärtan inför imorgon. Tyckte jag var gulligt! Det bjöds både på egenskriva låtar och covers. Fysatan vad jag också vill kunna sjunga!!! 
Glad alla hjärtans dag hörrni! (nån timme för tidigt, men bättre tidigt än att jag glömmer det sen) ♥
 


Rasmus T
2013-02-14 | 00:01:30

Åååhh va fiint 😍😍😍

Andreaz
2013-02-14 | 17:51:39

Önskar även DIG en trevlig alla hjärtans dag<3
Mvh
A


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: