Från 2012 till 2013

Skrivet: 2013-01-02 | 23:37:00



-Till alla er "behöriga": Det kommer bilder upp på facebook bara för er sedan! 360 bilder. Längtar ni? ;)
Först måste jag bara TACKA alla ni som kom. Det var utan tvekan det bästa nyåret någonsin! Ni är så himla fina och roliga och jag har så många bilder som jag tror att ni kommer skratta gott åt. 
-Jaa hörrni, nu är det 2013, ett nytt år med nya utmaningar och framgångar. För mig blir det inte början på något nytt, det blir en fortsättning. För ett år sedan var allt kaos i mitt liv. Jag gick inte i skolan, mådde dåligt, fotade sällan, hade en upp och nervänd dygnsrytm och jag hade inte lärt känna så många i skolan pga att jag aldrig gick dit. Nu är allt det återställt. Och jag är lyckligare än någonsin. 
Tack alla ni i min omgivning för att ni finns. Utan er hade jag aldrig klarat av 2012. 
Nyårslöften? Absolut!
  • Starta ett företag som fotograf
  • Utvecklas så mycket jag kan inom fotograferandet, bli ännu bättre!
  • Lyckas med skolan hela året ut (1,5 år kvar nu!!!)
  • Ta igen ALLT jag missat i skolan
  • Utvecklas mer på dansen
  • Få fler följare på bloglovin, fler gillare på facebook, och fler besökare på bloggen
  • Och sedan: Blogga mer såklart!


Tilde
2013-01-02 | 23:50:47

hahaha åhh älskade underbara Jossan!!
Tack för ett underbart nyår och härliga bilder ^^

Svar: Underbara VACKRA Tilde!! <3 Tack själv!! ;)Puss på dig! <3
Josefine Hellgren

Amanda
2013-01-03 | 00:03:34

Älskade du, du är grym! Tack för ett oförglömligt nyår ;)
Puss! <3

Svar: Ååh! Det var sååå roligt att du kom!! :D Tack tack tack själv!! Puss! <3
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: