Lila morgon vid scoutstugan i Ådalen

Skrivet: 2013-01-29 | 16:02:45

-Klockan 8 en lördagsmorgon. 
Jag vet inte om jag berättat det förrut, men på mornarna sover jag. Jag är så långt ifrån morgonmänniska man bara kan bli. Jag sover om det är tyst, om det är mummel eller om huset rasar. Just det där med mummel eller när folk pratar omkring mig när jag sover/ska sova/inte får sova så sover jag väldigt bra. Vi kom fram till under förra lägret att det måste vara nån trygghetsgrej. Det var samma sak i helgen när några från Ägnö skulle till en scoutsuta i Ådalen för att plugga. Jag vaknade först halv 8 av att Sofia väckte mig, somnade om efter 2,5 sekunder. Sen minns jag inte så mycket mer förrän klockan var 8. Då kom Diana in och sa att jag måste skynda mig ut för att fota ljuset. Jag tittade ut lite snabbt och tänkte "Äsch, det finns ändå inget motiv att fotografera" Så tog några min kamera och fotade ut genom fönstret. Överexponerade bilder så man inte såg det lila ljuset. "Äh, vafaaan! Jag går väl upp då!"
Så jag skyndade mig ut i kylan tog några bilder och kom lagom in till frukosten. 
Smarta jäklar som vet precis hur man får upp mig. Mer bilder från helgen kommer senare. Även bilderna från "min dag". Håll till godo! 


Elin
2013-01-29 | 18:19:17

Åh vad fina bilderna blev! :D

Svar: Taaack! :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: