Det va jag som bakade...

Skrivet: 2013-07-02 | 09:47:00

 
-Det var en jäkla massa jag bakade... 
Jag bakade 1 chokladtårta, 1 rulltårta med smörkräm i (som jag delade på), 1 marängtårta med lemoncurd, grädde och frukt, typ 1000 vita kakor med sylt och glasyr och chokladkakor med nötter på. *Klappar mig själv på axeln*. 
Det är så mysigt när det kommer hem folk till oss. Jag som älskar födelsedagar också. Och kakor... heh! 


Andreaz
2013-07-02 | 14:37:00

Mmm drömrulltårta med smörkräm:D
Drömde om att jag käkade sådan inatt ha ha.
Säg grattis till din syster från mig i efterskott.
Kram
A

Svar: Där ser man! :) Det ska jag göra!!
Josefine Hellgren

2013-07-02 | 18:47:00

Så mycket gott! Bra gjort av dig! Jag är själv så dåligt på det där med bakning =)

Svar: Ja!! Det blev jättegott! Tack :) Hahah! Det är bara att öva, skitsamma om det inte blir bra först!
Josefine Hellgren

2013-07-04 | 17:32:49

Vilka fina bilder!

Svar: Tack! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: