Köpenhamn!

Skrivet: 2013-07-12 | 08:42:00

-Vi åkte till Köpenhamn dagen innan vi egentligen skulle åka dit. Det är så vi rullar liksom.
Trötta på morgonen gick vi till Triangel-stationen (heter den så?). Vi missade nästan att få våra biljetter, men en jättesnäll tjej kom och gav oss dom! Vi kikade in i lite affärer, det var speciellt en jag tyckte om: det var mass tröjor med typiska "internetcitat", jag och tilde köpte en varsin gigantisk vit tröja med trycket "Cool story bro. Tell it again". Vi försökte förstå vad snubben bakom disken sa (han var förövrigt jättetrevlig!), men tillslut började jag och Tilde skratta för att vi inte försod längre, då bytte han till engelska. Vi fick en påse (på köpet!!), gillar den starkt. Senare drog Madde och Fanny dit för att köpa en likadan påse. Så där gick vi med 4 stycken likadana tygpåsar runt på köpenhamns stora "shoppinggata". Vi käkade förjäkla god mat, även om det var mycket så var det bland det bästa jag har käkat! Vi gick vidare, drog ner till hamnen och sedan upp igen. Pappa köpte jordgubbar och jag och Madde letade förbrilt efter en present till pappa... 


2013-07-12 | 14:46:30

Får man fråga vad du använder för objektiv när du reser? :)

Svar: nikkor 50mm 1.4 mest :)
Josefine Hellgren

Andreaz
2013-07-12 | 15:04:50

En väldigt fin bild på dig och din far:-)

Svar: Tack!! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: