Nu drar jag!!

Skrivet: 2013-07-20 | 08:11:00

-Äntligen åker jag till älskade Ägnö! (Bilder från 2012)
Sent igårkväll packade jag det sista, till och med en madrass med nåt pyttehål i. Nåja, jag får pumpa varje kväll! (Förhoppningsvis kommer Madde med en ny på måndag). Två stora jäkla väskor vart det... och så kameraväskan förstås! 
Så... blir det någon uppdatering på bloggen? Ja, faktiskt! Jag ska försöka skriva lite, lägger dock in mobilbilder, lite instagrambilder blir det säkert också! Kanske ett och annat miniklipp? Mig blir ni inte av med!
Vill ni följa lägret och alla kurser kan ni göra det på lägerloggen som jag har gjort. Där kommer deltagarna att skriva om dagarna, och vi kommer lägga upp lite info och annat spännande! agno.blogg.se heter den. Kika in vettja! 
Jag är så taggad så jag smäller av! Jag har längtat till detta några timmar in på nybörjarkursen 2009.
NU DRAR JAAAAAG!!!!! 


Andreaz
2013-07-20 | 13:07:51

Hej!
Hoppas du hade det skoj på Gotland.
Lycka till på Ängö :p
Mvh
A

Svar: Jag hade det jättebra på gotland :)
Josefine Hellgren

2013-08-01 | 00:28:43

Vilka härliga bilder!

Svar: Tack snälla!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: