Resan ner till Malmö

Skrivet: 2013-07-09 | 17:10:58

 
-Att det ska ta så lång tid att åka till Malmö med bil... 
Reltativt tidig gav vi oss av mot Malmö stad. Ni vet när man har tråkigt och äter hela tiden? Ja, lite så var det på resan ner. Vi hade godis, Max-stopp, och mackor. Lärde Tilde hur man använde kameran i manuellt läge, det är faktsikt hon som har tagit bilden på godiset (som jag fick ljusa upp), bilden på maddes hår (som jag gjorde till stående) och den sista bilden (som jag fick vända upp och ner på). Men visst var hon duktig? :D Jag roade mig med att försöka ta panoreringar på alla bilar, tills Madde inte pallade höra det knäppande ljudet mer.. 


Andreaz
2013-07-09 | 21:06:25

Mysiga bilder:)
Är det möjligtvis dig man ser i profilbild med en röd godisbit i munnen?
I´m pretty sure it is;-)

Svar: japp! Det är det! Den har tilde också tagit kom jag på..
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: