Sunset in Gran Canaria

Skrivet: 2013-07-06 | 16:17:00

-Systeryster min på Gran Canaria.
Vi är väldigt sugna på att åka utomlands igen. Madde för att hon vill bli brunare (hon har jobbat hela sommarn) och jag för att jag älskar att resa och se nya platser! Vem vet, kanske blir det nåt litet photoshoot också? 
Det var så roligt när den här bilden togs, vi stod på ett annat ställe bara någon minut innan, men så såg hon att en av killarna på hotellet (som förövrigt såg ganska bra ut) stod och kollade bakom min rygg. Då vart det fart på henne! Men när hon gick mot vår lilla bungalow så sa jag åt henne att stanna fortare än kvickt. Alltså ljuset!!!!! Fick nån bild eller två innan hon absolut inte ville mer. ;) 
 
Modell: Madeleine Hellgren
Fotograf: Josefine Hellgren 


2013-07-07 | 11:25:05

Vilket härligt ljus!

Svar: jaa, ååh det var det verkligen!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: