Alexandra har också tagit studenten!

Skrivet: 2013-06-28 | 16:37:00

-Alexandras studentmottagning
En kompis från seglarlägret tog studenten en vecka efter alla andra vilket gjorde att jag kunde gå på hennes mottagning utan att stressa. Det bjöds på god mat och tårta, lite tal och presentöppning, som vanligt alltså! Grattis Alex till studenten! Hoppas du har feett kul på din roadtrip runt europa! <3
Nästa år det min tur! Woop! 


2013-06-28 | 21:15:49

Kul att ta studenten.. Älskaaar dina bilder! vill kunna ta lika fina!Vart redigerar du dem?
Kram!♥

Svar: Jaa, nästa gång är det min tur! Tack snälla! Jag redigerar dom i photoshop cs6 :)Kramkram! <3
Josefine Hellgren

2013-06-30 | 17:44:01

Du är verkligen den som tog de bästa bilderna från min mottagning! Saknar dig, ses snart på Ägnö! <3

Svar: Ååhh tack :) hihii! :)Saknar dig!!!! bara några dar kvar <3
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: