Don´t say it, move it!

Skrivet: 2013-07-01 | 08:06:00

-Lite snabbfixade spontanbilder bara. Inget märkvärdigt. 
En liten hemlis blev en flash mob till Pumas nya parfym. För er som följer mig på instagram (@gossans) så kanske ni minns att jag stod i danssalen på en bild, fast dansen är slut för terminen och fast jag lagt av med dansen. Vi övade till en flash mob, dvs att massa människor helt plötsligt gör nåt på en offentlig plats och sen bara återgår till det normala igen. Vi vårt fall dansade vi. 
Över 30 pers var vi, alla med blåa tröjor som vi gömde under jackor och tröjor. Sen kastade man av sig överdraget och hängde på de andra. Störtkul var det!! 


2013-07-01 | 15:08:44

haha, vad kul!

hur får du dina bilder så skarpa och färgrika? ser riktigt härliga ut!

Svar: jaa! jättekul var det! Jag antar att det handlar om rätt ljus, rätt inställningar och "rätt" efterbehandling i camera raw och photoshop :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: