Ett regnigt Källbrink

Skrivet: 2013-06-27 | 12:01:00


-Nordiska mästerskapen. 
Det var ett tag sedan nu, men jag blev medbjuden att kolla på när Fredde tävlade på Källbrink i nordiska mästerskapen i friidrott. Fredrick tävlade i mångkamp, och fan alltså, han är grym på allt! 
Jag umgicks med Anna typ hela dan, Freddes underbara flickvän! Dom är verkligen jättefina tillsammans <3 När det började regna stod vi i ett fotbollsmål med presenning på. Det hade mullrat lite innan, men när jag såg en blixt bakom läktaren så skakade min knän. Fy fasen va rädd jag va. TVÅ gånger slog den ner så jag såg den. Det är så dödligt på något vis.. gillar det inte alls. Men men, åskmolnen rörde sig vidare och solen kikade fram.... 
Och ja. Hann vann. Såklart. 


2013-06-27 | 14:08:54

Jag förstår hur du menar, då jag själv varit i samma sits, och lär säkert göra det igen när det är dags att studera. När jag knappt hade jobb alls sparade jag som en galning till att ha råd att fixa håret, la inte ett öre på att unna mig själv något annat. Det tog sin tid att spara, men det var det värt.

P.s om du har tunt, livlöst hår så kan du alltid börja ta silicea, det ger extra näring och stärker hår och naglar. En billigare variant till tjockt hår helt enkelt. Kram!

Svar: Tack så jättemycket för de peppande orden. Det värmer! Jag ska absolut testa det :)
KRAM!
Josefine Hellgren

2013-06-27 | 14:19:05

Kanon bilder! Usch regn är ju så tråkigt :/
- tusen tack, detsamma! ^^ kram!

Svar: Tack! :)
Josefine Hellgren

2013-06-27 | 14:42:40

Så himla fina bilder! Och så många roliga ansiktsuttryck du fick med på bilderna, hihi :D

Svar: Tack sälla du! :) Haha, jaa, det blir lätt så när man fotar friidrott :D
Josefine Hellgren

2013-06-27 | 17:46:56

sv;ja det var dom haha!
superfin blogg!

Svar: Alla är olika :)Tack fina du!
Josefine Hellgren

2013-06-27 | 18:03:00

gud vad fina bilder du tar!! :)

Svar: Tack snälla du!!! :)
Josefine Hellgren

2013-06-28 | 00:00:51

sjukt fina bilder, du fotar som ett proffs

Svar: OJ! Tack så hemskt mycket!! :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: