Grattis mormor!

Skrivet: 2013-06-30 | 09:22:00

-Min fina mormor fyller år! 
Vi ska åka och fira mormor idag. Det ska bli kul. :) 
Bilden högst upp är tagen när jag och mamma var på kusinernas landställe genom bilrutan precis när vi skulle åka hem och den andra bilden får mormor gärna berätta för mig när och var den är tagen, sånt är spännande tycker jag! 
Visst är hon fin min mormor? <3 


2013-06-30 | 12:46:36

Vilken härlig bild!

Svar: tack!
Josefine Hellgren

Mormor
2013-07-04 | 13:25:51

Helt otroligt det är precis 35 år mellan dessa bilder! Bilden är tagen på Mallorca, på ett mini tåg vi åkte på sightseeing. på bilden Carina, Marie, Tomas och jag. Tack!

Svar: Åh vad häftigt!! :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: