Kusindag!

Skrivet: 2013-06-20 | 09:03:00

-Victor och Marcus, mina älskade kusiner! 
Idag blir det kusindag på grönan. Jag och syrran och gullisarna på bilden. Vi ska åka så mycket som möjligt, såklart! Vi får väl se vad de vågar! De vill båda åka den nya, Eclipse, men senaste gången jag och Madde var där så var det 95 minuters kö. Det kan jag garantera att dessa grabbar inte pallar. Så vi hoppas på så lite kö som möjligt. Det är ju ändå dagen innan midsommar och vardag, så antingen har alla redan åkt till landet eller så jobbar alla barns föräldrar. Det kommer dock bli döhett, vi får dricka MASSA vatten!!!


Kim
2013-06-22 | 16:30:01

F-n vilken bra bild!

Mormor
2013-06-22 | 16:31:45

Den bilden vill jag ha! Den är super!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: