Sjödals studenter- Utspring och flak

Skrivet: 2013-06-25 | 10:18:00

-Sjödals gymnasium studenten 2013 
Vilken jäkla fest! Lyckan när man äntligen blir utsläppt från skolan. Fri. Bara rusar ut. Sen möts man av släktingar och vänner som hänger på en saker runt halsen innan det är dags att byta om för att duscha i öl på flaket. Så. Jävulskt. Roligt! Jag fick åka med på Annas flak, med alla 94:or. Det betydde otroligt mycket för mig. 
Genrepet är över. Nästa år är det min tur!! 


2013-06-25 | 22:42:33

Ja lite färg har jag allt fått :D
Gud vilken fin och bra blogg du har, du fotar jättefina bilder verkligen! Kram

Svar: Jag fick också lite färg idag. Man känner sig fräschare typ :)Tack ska du ha! Det värmer! :) Kram!
Josefine Hellgren

2013-06-27 | 13:43:58

härliga bilder! :)

Svar: tack! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: