Arbetshelgen på Ägnö- Våren 2013

Skrivet: 2013-05-13 | 14:56:00

-Man behöver leka och busa för att orka jobba!
Alltså, det här arbetshelgen vart så jäkla grym så jag vet knappt vart jag ska börja! Så himla tråkigt att jag var tvungen att åka hem tidigare. Men jag fick se Bruce Springsteens sista konsert iaf, och det var ju kul! 
Jag berättar mer om arbetshelgen när bilderna kommer upp. Blir lite lättare för mig. 
 
Edit: Har du inget sommarjobb? OBS!! Snälla titta hit! Ögonen hitåt!! Det är så att vi i år inte får några sommarjobbare från Haninge kommun som kan jobba i köket. Därför ber jag er, från botten av mitt hjärta att hjälpa till. Är det någon, bara någon, som kan tänka sig att laga mat på Ägnö under 10 dagar från slutet av juli och början av augusti? Man kommer förhoppningsvis att få lön, ja, men inte värsta jättesumman. Vi i styrelsen ska bestämma något så snart som möjligt. Vi andra som jobbar på Ägnö jobbar helt gratis, det är alltså bara de i köket som får betalt. Det kan nog vara bland det bästa sommarjobben man kan tänka sig. Skärgården, sol, bad, bara jobba när det är matdags, åka båt, och träffa vänner för livet. Sitter dessutom väldigt fint i CVt ;)
 


sofia
2013-05-13 | 15:28:01

Åhh fyfan vad fin! Älskade ö! Ni är bäst <3

Svar: Hihihii :)
Josefine Hellgren

Tilde
2013-05-13 | 16:19:50

Åhhhh vad dunktig du är!!!! :D:D

Svar: TACK!! :D
Josefine Hellgren

Elin
2013-05-13 | 16:20:59

SÅ FINT
åh
så himla glad man blir av att kolla på filmen, världens bästa :)

Svar: Det glädjer mig! :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: