Ebba Amandusson

Skrivet: 2013-11-12 | 12:00:00

-Ja, den här gången vågar jag iaf tänka på när jag gjorde ett länkbyte sist, men nu är det dags igen! 
Denna tjejen heter Ebba och fick uppleva en liten del av sitt liv på 1900-talet åtminstone (har nån fascination över det). Hon bloggar om mode har en otroligt fin stil!), skönehet (mycket produkter som hon också visar hur de ser ut på osv) och låter oss följa med in i hennes vardag. En hängiven bloggare som vet vad hon vill, det är Ebba det! Och igen... 14 år! Hon skriver i en intervju att hennes förebild inom mode är Kenza, hon skulle aldrig klara sig utan sina jeans som passar till allt och vad gäller bloggen så satsar hon stenhårt! 
Jag tycker att vi gör så att alla som har en gnutta intresse för mode och stil räcker upp en hand och klickar sig in på Ebbas blogg med den handra handen. Hej hopp! 
Vill du också göra ett länkbyte? 
 


2013-11-13 | 20:54:14

Hej, det är min kusin:) fin blogg. Skulle du kunna gå in på min blogg och kommentera lite? skulle bli jätteglad

Svar: Klar! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: