Min bild på fotomässan

Skrivet: 2013-11-27 | 08:59:00

-Här ääär den! Min bild med temat "tid".
Kanske var det sista gången jag fick ha en bild på fotomässan, kanske inte. Det kan bara framtiden bestämma. Jag har ju blivit så himla sugen på lite skolor efter gymnasiet, kommer jag in så kan det ju bli så att den skolan har utställning, och då är det tredje året jag ställer ut isåfall! Men ja.. jag ska komma in först också... har liksom inte ens sökt... inte ens tagit studenten. 
 
Fotograf: Josefine Hellgren
Modell: Karolin Knutsson
 


2013-11-27 | 18:45:11

Häftig bild! :)
Är den fotad så lr har du lagt på effekter i efterhand? :)

Svar: Tack!! Den är fotad så! jag har helt enkelt zoomat samtidigt som jag tog bilden!
Josefine Hellgren

2013-11-27 | 20:16:34

Jättehäftig!! Det känns liksom som man sugs in i bilden!

Svar: Tack! :D Lite meningen ;) Får du en känsla av att det går snabbt?
Josefine Hellgren

2013-11-27 | 20:57:46

Sv:Visst va den!!

Underbar bild du tagit!

Kika in hos mig idag, för att tävla om ett litet julpaket!
Kram kram

Svar: Tack snälla :) Ska kika! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: