Färgglada löv och nya skor

Skrivet: 2013-10-20 | 19:29:00

-Hösten blomstar i färg.
Kan det inte vara såhär fint nu ett tag? Löven börjar redan falla och vips ligger det snart snö på marken. Jag fick ett par nya skor på Gotland, tack gode gud för det. Jag har nämligen bara mina converse annars... Skorna köptes i en sko-butik nere vid hamnen i Visby, om det är någon som undrar! Snart kommer det bilder på dop-outfit'en! Håll utkik. Jag framför kameran igen liksom. Bör ni inte missa. 
Gräset är alldeles dammigt av den vita kalken. Ser lite ut som frost! 


2013-10-20 | 21:21:55

Sv: Tack och så kul att du gillar den!! :)

2013-10-21 | 20:03:45

Vacker bild!

Svar: Tack snälla :)
Josefine Hellgren

2013-10-22 | 15:26:18

Gud, vilka fina skor! Vill själv ha något liknande! Är rätt ny på det här med Bloglovin, men om du tycker min blogg verkar intressant följ mig gärna! Ska försöka klura ut hur allt funkar, haha!

Svar: Tack! Jag är själv väldigt nöjd med dom! Okej! Ska kika in först och läsa lite!
Kram!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: