Premiär för Ägnö the movie!

Skrivet: 2013-10-28 | 18:48:00

-Jag och Linnéa på Ägnö
Nu har jag satt ett datum för premiären av årets Ägnö film. Fredagen den 8e November blir det, klockan 19.30! Det är jag som filmat och klippt ihop. Tilde, Jonathan, Douglas och Linnéa har hjälpt till å filmat, säkert någon mer från F2-kursen som lånat Linnéas kamera. 
Det har tagit mig många veckor att få ihop det, så jag hoppas ni kommer att gilla den. På höstarbetshelgen kommer det att vara förpremiär, så alla vi som jobbar då kommer att se den före alla andra. Aaah. Makt. Love it ;) 
Idag har jag och Elin planerat inför arbetshelgen... och snart är det dags för styrelsemöte för oss båda! 


2013-10-28 | 23:04:08


Vinnaren av Veckans blogg är utsedd, gå in och kika ifall det var du som vann. Oavsett resultat, går det bra att vara med igen! :d Kram

Svar: Men! Jag vann ju! Tack snälla!! :D
Kram!
Josefine Hellgren

Andreaz
2013-10-28 | 23:20:24

Grattis! Och en elloge till att du är så duktig och flitig:D

Svar: Tack!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: