Lite längre än vad jag trodde

Skrivet: 2013-09-08 | 19:54:00

-För att dela upp helgens bilder lite...
Klockan 7 ungefär lämnade vi Dalarö för att ta oss mot Möja. Mörkret la sig mer och mer, tillslut var det bara att navigera efter alla fyrar. Fler och fler stjärnor blev synliga på himlen och mitt inatten halvlåg jag där i Kristina och såg upp på den vackraste himmel jag sett. Jag skojar inte nu alltså. Den var helt otrolig! Rätt som det var så sov jag, och vaknade när vi började närma oss. Vi övernattade vid en ö väst om Södermöja på ett ungefär, i en vik där en massa av de tävlande båtarna redan låg. Precis! Det var vad vi skulle göra! Tävla!! 
Det tog förövrigt typ 5 timmar att åka. Om jag inte minns fel så var vi där vid 12 ungefär. 


2013-09-08 | 20:05:33

Åh, Möja, där har jag varit många många gånger. Har hus på en ö i närheten där :) SÅ mysigt, året runt :)

Svar: Det var faktiskt första gången jag var där, och jag var inte ens i land på Möja :p
Josefine Hellgren

2013-09-09 | 15:33:36

Jaha, jag har varit där hur mycket som helst, alla möjliga årstider :) Har släkt på ön :P

Svar: Jaha! Där ser man! Bor dom där året om? :O
Josefine Hellgren

2013-09-09 | 15:44:54

Ja, min faster bor där året om och två av mina kusiner är uppväxta där ute, men har flyttat till fastlandet. :)

Svar: Gud vad mysigt! Det är ju en väldigt stor ö! :) Jag får se till att kliva iland och gå runt lite på ön nästa gång :)
Josefine Hellgren

2013-09-09 | 15:53:44

Jamen gör det. Åk dit någon lördagkväll på sommaren och gå upp till dansbanan, det brukar vara liveband som spelar varje lördagkväll i juli där :P :)

Svar: Åh så mysigt! :)
Josefine Hellgren

2013-09-11 | 19:29:20

Åh vad mysigt och så fina bilder!

Svar: Tack :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: